Връщане на стока
Този сайт използва бисквитки, за да си гарантираме най-доброто преживяване на нашия уебсайт. Виж повече

Връщане на стока

Уважаеми Клиенти,
ние от https://liscashop.bg, сме наясно, че съществува и вероятността, когато облечете някоя дреха, закупена от нас, вие да не се харесате. Също е възможно продуктите, които ви продаваме да да не отговарят напълно на вашите очаквания или имат скрити фабрични дефекти.

Изброените причини, както и Закона за Електронна Търговия, ни задължават да приемем обратно вашата поръчка и да възстановим заплатената от вас сума.

 

Суми по върнати поръчки се възстановяват в срок от 10 работни дни, само срещу върнат продукт, чиято цялост и приличен търговски вид не е нарушен, както и връщане на придружаващите го платежни документи. Възстановяват се суми по поръчки върнати в 14 дневен срок от датата на доставка. Суми по поръчки, при които този срок е изтекъл, не се възстановяват, както и такива с липсващи платежни документи.

 

 Чл. 54. от ЗЗП (2) Търговецът е длъжен да възстанови получените суми, като използва същото платежно средство, използвано от потребителя при първоначалната трансакция, освен ако потребителят е изразил изричното си съгласие за използване на друго платежно средство и при условие че това не е свързано с разходи за потребителя.

Потвърждаването на всяка поръчка, в нашия онлайн магазин е свързана с приемане на Общите Условия, с което ние приемаме вашето изрично съгласие за възстановяване на суми, по евентуално върнати поръчки, чрез куриер ЕКОНТ ЕКСПРЕС паричен превод. 

Възстановява се само стойността на дрехите, без разходите по доставка, в двете посоки, с изключение на случаите, когато дрехите се връщат поради фабричен дефект или пълно несъответствие (цвят, вид) със снимките на дрехата, показани в сайта.

За фабричен дефект не се приемат стърчащи конци, леко разминаване в цвета на дрехата.

 

Мога ли да върна продукт, ако не ми става или се разминава с очакванията ми?

Да, ако желаеш да върнеш продукт, можеш да го направиш в 14-дневен срок след получаване на продукта. Връщането се осъществява с предварително известие от твоя страна по имейл или телефон, като прибавиш номера на поръчката и изложиш причината. Като отговор ще получиш имейл или SMS с адреса, на който трябва да бъде върнат продукта, както и необходимите инструкции. Артикулът следва да бъде върнат в състоянието, в което е получен: с прикачени етикети и в оригиналната опаковка (картонена кутия, прозрачен плик и т.н.), да е със запазен добър търговски вид (стоката не трябва да има следи от грим, червило, парфюм, петна от пот или други, да не е скъсана, надраскана, носена, прана или гладена). След инспекция на състоянието на продукта, неговата стойност (без стойността на доставката) ще ти бъде изплатена с пощенски паричен превод през Еконт Експрес. Моля, имайте в предвид, чашките на сутиените не трябва да бъдат обръщани една в друга, защото се начупват и не могат да се оправят. Може и ще откажем приемането на върнат сутиен с обърнати (начупени) чашки.

Долни части на бельо и бански като бикини, боксерки, прашки, слип, боди, комплекти включващи такива долни части и козметика не подлежат на връщане по хигиенични причини. Изключение правят случаите, в които е получен грешен или дефектен продукт.


Как да изпратя продукта обратно?

Моля, свържете се с нас, за да уточним детайлите по връщане на продукта. Така ще е най-удобно и лесно за Вас. Продуктът следва да бъде изпратен обратно до нас чрез куриерска услуга (без наложен платеж), която позволява проследяване на пратките или чрез Български пощи, с опция - обратна разписка. Разходите по връщането на продукта са за сметка на клиента.

Артикулът трябва да бъде върнат в състоянието, в което е получен: с прикачени етикети и в оригиналната опаковка (прозрачен плик, кутия и т.н.) да е със запазен добър търговски вид (стоката не трябва да има следи от грим, парфюм, да не е скъсана, надраскана, носена, прана, гладена). Не бива да бъде нарушавана целостта и външния търговски вид на опаковката/кутията на продукта (оригиналната опаковка/кутия трябва да бъде опакована или поставена в друг вид опаковка/кутия-хартия, торбичка и т.н. и върху тази опаковка/кутия да бъдат поставяни стикерите на съответната куриерска фирма).


Какво става, ако съм получил/а грешен или дефектен продукт?

Всички продукти се проверяват преди да бъдат изпратени към клиентите ни, но ако е получен дефектен или грешен продукт, то трябва да бъдем уведомени с имейл или по телефон. Необходимо е в имейла да бъде приложен номера на поръчката, както и изложен проблема или да бъде предявена рекламация при установени основателни несъответствия в рамките на сроковете и условията, предвидени в ЗЗП и в общите условия за гаранция.

След получаване на известието, информираме клиента за адреса, на който следва да върне продукта (с куриер) за наша сметка и без наложен платеж. След проверка на продукта в офиса ни, клиентът може да получи замяна (ако има наличност от този продукт), която е за наша сметка или да му бъде възстановена стойността на продукта заедно с първоначалната доставка.


Как и кога ще си получа парите обратно след като съм върнал/а продукта?

Сумата се възстановява с пощенски паричен превод през Еконт Експрес.

При пощенски паричен превод през Еконт Експрес, сумата се възстановява в рамките на 1 до 10 дни работни след получаването на продукта в офиса ни. Сумата може да се получи от удобен за клиента офис на Еконт Експрес, като желаният от клиента офис трябва да бъде предварително посочен още при връщането на продукта към нас.

 

Спазваме стриктно описаната процедура, както и посочените срокове за приемане на върнати поръчки и възстановяване на суми. За да се възползвате от правата си на потребител, имайте предвид законовите изисквания и срокове.

Пратки за наша сметка приемаме само, когато продукта е с фабричен дефект или не съответства на снимките в сайта. Куриерски фирми: Рапидо (национален телефон за поръчка 0 700 1 6006); Спиди (национален телефон за поръчка 0 7001 7001 или мобилен телефон за поръчка 1 7001 7001); Еконт Експрес (национален телефон за поръчка 0 7001 7300)

Сайтът предлага безплатна доставка, но разходите по връщане и замяна - стойността на куриерските услуги в двете посоки, са за сметка на клиента, направил поръчката.

--

 

Повече за вашите права като ПОТРЕБИТЕЛ, можете да прочетете ТУК - ОНЛАЙН РЕШАВАНЕ НА СПОРОВЕ


Желаем ви приятно пазаруване!